back

15 Mart 2013 Cuma

SEMİZOTU SALATASI

Sen korumada nasil besleniyosun diyen arkadaslarim bakin iste BOL OMEGA 3 KAYNAGI SEMİZOTU CEVİZ VE KETEN TOHUMUDUR SEMİZ OTU SALATASİ:SEMİZ OTU YİKANİR YOGURTLA KARİSTİRİLİR UZERİNE 1CAY KASİGİ KETEN TOHUMU VE CEVİZ KONULUR ETİN TAVUGUN KOFTENİN YANİNA MİS KETEN TOHUMU SEYİRDEDE DUKAN COK SİK KULLANMAMAK KAYDİYLA 1CAY KASİGİ KABİZLİGA KARSİ VERİYOR CEVİZE GELİNCE GUCLENDİRMEN İTİBAREN YENİLEBİLİR 40GR PEYNİR HAKKİNİZ YERİNE seyir guclendirme ve korumada AFİYET OLSUN


2 yorum:

  1. Alev Hanım merhaba:) Sayfanızı Simla Hanım'ın Bloğunda gördüğümden bu yana takip ediyorum. ellerinize sağlık ve çok teşekkürler. Ben de yakında güçlendirmeye geçeceğim. Dukan ile 10 kilo vermiş olacağım (7,5 kilo verdim, ancak 18 kilo da Dukan öncesinde vermiştim)Veee çok korkuyorum. Kaç kilo vermiştiniz? Güçlendirmede kilo artışı yaşadınız mı?

    YanıtlaSil
  2. Video Gaming - YouTube | Video Gaming Ltd
    Video Gaming. Video Gaming Ltd. is a registered online gaming company incorporated in Gibraltar. youtube converter The Company offers live dealer gaming and License: Gibraltar Gambling Commission (GGC)

    YanıtlaSil